Énekes Utcai Állatorvosi Rendelő

Ehhez a bejegyzéshez nincs kép!

Hányás

Normális körülmények között is sokszor előfordul, hogy a kutya elvonul egy csendes sarokba, és kihányja az imént elfogyasztott ételt, különösen, ha nagyon mohón habzsolta be azt. Az is gyakori, hogy a kihányt ételt újra megeszi. Ha úgy látjuk, hogy a kutya közérzete különben jó, és nem mozog, viselkedik rendellenesen, akkor nem valószínű, hogy beteg.

Ehhez a bejegyzéshez nincs kép!

Amikor azonnal futni kell az ügyeletre!

Mik azok a tünetek, amikor kutyáját gondolkodás nélkül az állatorvosi ügyeletre kell vinnie? Mi összeszedtük ezeket Önnek!

Kutya oltás

Védekezés és megelőzés a Babesiosis ellen

Az év minden időszakában védjük kedvencünket a kullancsoktól, mert az állatorvosok tapasztalatai alapján a kullancsok aktivitása csak a nagyon hideg téli illetve a nagyon forró nyári időszakban csökken, ezen kívül mindig előfordul a betegség! A kullancsok távol tartására szolgáló terméket csak állatpatikában vagy állatorvosi rendelőben vásároljunk, mert sajnálatos módon számos nem megbízható termék is van [...]

Az egészséges kutya

Az egészséges kutya ismertőjegyei

Ha aggódik, hogy kutyája beteg, akkor cikkünk segítségével gyorsan megvizsgálhatja otthonában is. Elmondjuk tételesen, hogy milyen egy egészséges kutyus, ha ettől eltérő eredményt kap mindenképpen hozza be kedvencét a rendelőnkbe.

Sokkal jobb egy felesleges vizit, mint egy már idült betegségbe hajló gond, aminek a gyógyulása hosszas, akár kétséges is lehet.

Énekes utcai állatorvosi rendelő - Rákospalota

Védőoltások

A védőoltás (vakcina) egy adott betegség gyengített, inaktivált kórokozóját tartalmazza. Beadásával a szervezetben immunitás alakul ki az adott kórokozóval szemben.
Az oltással beadott gyengített kórokozó betegséget nem okoz, viszont aktiválja a fehérvérsejteket, amelyek ezután ellenanyagokat termelnek. Ha az állat később a kórokozóval találkozik, akkor ezek az ellenanyagok kapcsolódnak hozzá, és az immunrendszer elpusztítja azelőtt, hogy betegséget okozna.

Doktornő

Belgyógyászat

Itt sorolunk fel mindent belgyógyászat témában.

Creativ Slave 2011

Állatklinika